Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Πήρα συνέντευξη από την alex.kolonia999





1)Πώς σε λένε και πόσο χρονών εισαι
Με λένε Αλεξάνδρα και είμαι 12 ετών

2)Πόσα starpoints έχεις και πόσα stardollars
έχω 1288 starpoint dollars δεν λέω


3)Έχεις νικήσει πολλές φορές σε διαγωνισμούς, έχεις βγει ncg ή cg?

έχω νικήσει έναν διαγωνισμό σε club και πόλους σε πάρτι έχω βγει ncg μια φορά και δυο φορές στο hottest desing έχω νικήσει και 36 παιχνίδια


4)Πόσο καιρό παίζεις Stardoll?
το έχω από το Φθινόπωρο του 2010 άλλα άρχισα να το παίζω τον Ιανουάριο του 2011  

Ποιο είναι το αγαπημένο σου blog σε σχέση με το Stardoll?
δεν ξερω δεν βλεπω τα blog

Τι σου αρέσει πιο πολύ στο Stardoll??
να σχεδιαζω ρουχα

Πέρνεις από κάπου ιδέες για να σχεδιάσεις τα δωμάτια ή τα ρούχα σου στο Starbazaar?
οχι


βασικα μπορει καμια φορα
απο αληθινα μπλουζακια


 H alex.kolonia 



Ευχαριστούμε πολύ που δέχτηκες να κάνεις αυτήν την συνέντυξη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου